Känner mig tom


Har varit en ganska jobbig vecka, inte så mycket att göra, hade ett NO-förhör som gick väldigt bra om jag går efter känslan. Har varit jättespänd och stressad hela veckan. Usch, gillar inte det här, men jag har gått igenom det en gång tidigare, jag klarar det utan tvekan igen.
Jag har en anledning att gråta hela dagarna, men fuck no! har miljontals av anledningar att le istället.

Den där videobloggen väntar jag lite med, har varit alldeles för stressad för att göra någon, men hoppas att jag orkar snart.
Annars då? Jo, imorgon ska jag konfirmeras, riktigt roligt! Jag och pappa har stått och gjort en smörgåstårta idag som vi ska ha efter det. Efter att jag gjort smörgåstårtan så kom pappa hem med en b&j åt mig, världens bästa pappa!

Känner att allt bara blir rörigt när jag skriver, så avslutar här. Ha det superbra, världens bästa bloggläsare! :)