If happy ever after did exist, I would still be holding you like this

Har haft en väldigt bra dag, har varit skönt att bara ha roligt och vara glad en dag.
Har som tidigare nämnt konfirmerat mig idag! Det gick jättebra, är jättestolt över att jag lyckades läsa mitt tal till mina fina vänner utan att svimma. haha!
Fick fina presenter efteråt också, är helt kär i swarovski-armbandet från Aha som jag fick av mamma och pappa, och mitt nya fina halsband (med matchande örhängen) , även det från Aha, som helt klart är min nya favorit av alla smycken, ett litet hjärta, vet inte om det också är swarovski, isf väldigt små kristaller.
Fick även ett jättefint armband av kusinen och ett lika fint halsband av min storebrors flickvän, Fanny! :)
Av min ''faster'' fick jag ett jättefint halsband, med en låtsasklubba på, jättegulligt!

Annars fick jag blommor och pengar, får även barnbidraget imorgon så då har jag ännu mer!
Mikaela och jag pratade om att åka in till stan till helgen, men vi får se hur det blir med det.

Tack så jättemycket för alla fina presenter, en sån här dag behövdes verkligen! :)