Världens bästa födelsedag

Vaknade av frukost på sängen och massa paket av mamma och pappa♥

Fick massa nya saker till rummet, sminkborttagning och lotion från mitt favoritmärke Mary Kay. Sen räknas även mina två senaste klädbeställningar som presenter.
I tisdags fick jag även presenter av Mikaela och Frida, av Mikaela fick jag ett rött, sjukt snyggt iPhoneskal! och ett rött jättefint halsband! :)
Av Frida fick jag ett jättefint armand med tre olika kedjor, eller det var två likadana och en annan i mitten :)

Sedan kom Farmor, mormor och min kusin. Av mormor och farmor fick jag 650kr, av min kusin fick jag ett jättebra värmeskydd till håret, som luktar jättegott!

Men den bästa presenten fick jag på facebook igår, Mikaela spelade in sig själv när hon sjöng min favoritlåt! Jag har absolut världens bästa vän, utan tvekan!
Mikaela är jätteduktig på att sjunga och jag har länge bett henne att spela in någon låt, nu gjorde hon det - speciellt till mig, jag är jätteglad och har redan lyssnat på den hur många gånger som helst.. haha!
Hon stannade här hela dagen och vi tittade på några big brother avsnitt, mys!
Tack allihop för en jättebra födelsedag! :)

Jag älskar dig min Pärla!♥