Jag vill att du ska snurra min planet flera gånger om igen .

Är på jättebra humör idag, vaknade upp under mitt nya jättefina påslakan helt utvilad av att solen lyste i ansiktet, låg kvar en stund och gjorde sedan toast med Philadelphia-ost i, testa det någon gång - Det är jättegott, kom på det helt själv en dag! :)
Ska snart duscha och sen ta med min fina vän Canon till skogen och fota lite nya kläder. När jag gjort det ska jag dra mig bort mot mormor där jag ska hänga upp lite fina gardiner.

Har sovmorgon hela veckan nu framöver, min prao i Kristinehamn börjar klockan 10, men det går inga bussar som passar tiderna så jag får ta en senare buss. Jag tycker att det ska bli superkul, jag har varit där en gång förut, och jag trivdes superbra! :)

Ni får en bild på min söta vovvis sålänge! :)