I detta regniga väder

Ligger nyvaken i min säng med en gosig hund nere vid fotänden och datorn i knäet. Ska snart smyga ut till mamma i köket, för jag vet att hon bakar något!
Kom hem rätt sent igår, gick från Mikaela vid 01.30 igår, tiden går fort när man har roligt, var det väl någon som sa? Vi satt i alla fall och spelade sims från klockan 3 till halv 2.. Jag ville ha en pool inomhus men det fick jag inte, så jag gjorde en själv istället, hela utegården och undervåningen blev en pool. Det sista jag gjorde innan jag gick hem var att placera alla simmar i poolen och ta bort stegen! Barnen var ändå jättefula.. deras mamma var en alien och deras kinder satt ihoplimmade inne i munnen, såg det ut som.


Redigerade en bild till er också, som jag inte visat på bloggen, eftersom att jag inte har bloggat.. hehe...
Se men inte röra! :)