Day 2. Nine truths about your self.

  1. Jag bryr mig inte om vad andra tycker om mig.

  2. Ingenting blir någonsin som planerat, haha!

  3. Jag älskar mjölk, Jag älskar att äta choklad samtidigt som jag dricker mjölk, så gott! :D

  4. Jag älskar Melissa Horn, hennes låtar är det enda jag lyssnar på typ

  5. Jag borstar tänderna när jag duschar... haha!

  6. Att köpa kameratillbehör är bland det roligaste som finns! Som jullafton! :D

  7. Jag är stolt över mig själv, min iPhone 4 är fortfarande hel, den blev min den 2 November 2011! :)

  8. Jag har saknat min bästa vän grymt mycket, men nu har vi börjat prata osv igen, känns jättebra. Hon betyder väldigt mycket för mig! M♥

  9. Jag älskar när andra är uppkäftiga mot en, sitter och skrattar dem rakt upp i ansiktet!


Har ingen bild just nu...