Day 1: Ten things you want to do before you die.

  1. Åka till Italien i två veckor! sjukt fint där! Helst med någon jag tycker om jättemycket :)

  2. Befinna mig på två olika platser samtidigt.

  3. Äga en Canon eos 1dx ! En dröm, helt klart.

  4. höra orden ''Jag älskar dig'' samtidigt som jag kan höra hjärtslagen från den jag älskar mest, och veta att han menar det.

  5. Fota delfiner, pandor och tigrar!  Otroligt söta djur!

  6. Gifta mig

  7. Vinna tio miljoner, skänka en miljon till rädda barnen, unicef etc. och själv åka ner och se till att de som behöver pengarna får vartenda öre! Vore så underbart att få rädda livet på flera barn!

  8. Rädda livet på någon, som pappa gjorde! Det vore sjukt awesome!

  9. Förändra någons liv totalt, positivt. Vara den där speciella personen.

  10. Alltid följa mitt motto: Ge aldrig upp!


Sjukt ful och tråkig bild, men det är lite bildbrist för tillfället...