weheartit/we♥it/whatever

Jag måste varna er mina kära bloggläsare, att we♥it är som en drog, det är beroendeframkallande och man kan väldigt lätt fastna där i timmar framför tusentals fantastiskt fina bilder och texter som berör.
Weheartit.com är en gratis sida för dig som älskar bilder, det är också en gratis och rolig medicin för dig som är lite deppig. Det finns väldigt mycket texter som sätter sig fast i huvudet i flera dagar och lyfter fram ditt allra vackraste leende!

Jag känner mig alltid nöjd med mig själv när jag läser igenom texter och ser alla fina bilder, det lockar fram något i mig som bara jag har. Jag lyssnar oftast på låtar från filmer eller låtar som passar in på mig, och drömmer mig bort och låtsas som att jag är med i en film, sjukt töntigt enligt er kanske men inte enligt mig. Jag tycker att det är jätteroligt! :)

Min We♥it-sida !