"..varje dag med dig blir ett minne för resten av mitt liv.."

Har precis sagt hejdå till min allra bästa och finaste vän Mikaela♥ som åker till Mexico imorgon, 2 veckor ska jag klara mig utan henne.. frågan är: hur f*n då?
Hon och jag skrattar konstant när vi träffas, vilket är ungefär varje dag.
Jag kommer sakna henne väldigt mycket, men jag hoppas att hon njuter rejält av ledigheten nu! När hon kommer tillbaka är det bara någon dag kvar tills jag fyller år, världens bästa födelsedagspresent? Ja ;)
Vi hade lite kramkalas förut när jag följde henne hem, min hund tittade på oss som om vi inte var kloka, det är vi inte heller. När jag sedan gick hem kunde jag inte låta bli att gråta lite, hon är verkligen speciell den där tjejen!

Nu ska jag kolla på någon film och sedan sova, förkyld håller jag på att bli också, börjar få ont i halsen och snuvig -inte bra..

Såhääääääääääääääääääääääääääääääääääääääär söta är vi.

Jag älskar dig finaste ♥


"Du vet den där gången när vi.... eller skit samma förresten, varje dag med dig blir ett minne för resten av mitt liv, jag älskar dig bästa vän!♥"