''välkommen till söndag, vänligen flytta bakåt två steg.''

Dessa låtar har spelats/kommer spelas idag.

Idag är en sån där dag då man inte gör någon nytta alls, det enda jag gjort är att knäppa några bilder på snön och bädda sängen. Annars då? Jo, jag har tittat på Pettson och Findus - Tomtemaskinen, ätit mat, ätit chokladpuddding, gjort ett misslyckat försök slå mitt rekord på Temple Run, suttit fastklistrad med gapande mun och dreglat framför we♥it, som alltid.

Vad ska jag göra nu då?
Nu ska jag försöka maila min handledare. Jag måste maila mitt SO-arbete (skulle gjort i fredags), men mailen funkar inte.. får lite panik sådär. Men jag kan lämna in det imorgon annars om det inte skulle fungera iofs, men det känns bättre att ha det gjort.
När det är klart så tar jag mig nog en dusch och sköter om håret, som blir finare och finare för varje dag som går!
♥ My Hair.

Vi hörs senare! :)

Love Julia