Jag vill bara vara jag.





















Jag vill inte vara någon översminkad, supersmal liten idiot som tror att hela världen är min,
Jag vill inte se så bra ut som möjligt.
Jag vill inte skratta åt henne som går förbi med en tröja eller frisyr som inte faller mig i smaken,
jag vill inte, jag vill inte, jag vill inte!

Jag ser ut så här, det är ingenting som lite smink eller ett par supertighta jeans kan ändra på. Jag vill se ut så här.
Jag sitter hellre med tjejen eller killen som sitter själv, än att sitta och lyssna på samma skitsnack varje dag.
Jag berättar gärna när någonting går bra för mig, hur många gånger som helst, hur mycket det än retar dig.
Jag är stolt över mig själv för att jag lyckas med det jag vill. Har du problem med det så visst, jag har inte bett dig om att tycka likadant som mig.

Det enda jag vill, är att vara mig själv. Och det är precis det jag är.