Börjar tidigt.

I torsdags fick jag ett jättestort paket i brevlådan, när jag kom hem från skolan så öppnade jag och tittade och det var förstoringen jag skickat efter åt mammas jobbarkompis! :)

Förstoringen är 61 x 91cm och den kommer från smartphoto.se.
Det är jag som fotat den.

Det är jätteroligt, jag är jättestolt över att jag redan sålt en tavla , och jag har fotat sedan våren 2010!
Jag tycker att det är en jättebra början då jag ''bara'' är 14 år och sålt min första bild!

På tisdag får jag pengar, det känns så sjukt bra!

Det är den här bilden som jag är så stolt över!  En av de första bilderna jag fotade med min 550D faktiskt, en jättemysig kväll i somras, den 11:e Juli ! Kameran hade bara varit min i 6 dagar!
Det är en av de finaste bilderna jag fotat, helt klart en av favoriterna! :)