Ang. designen

Hela designen är från bloggdesign.nu, ni ser själva i dropdown-menyn och i sidomenyn att Rebecca Gidlöf har gjort den.
Jag har gjort en del ändringar, som header och bakgrund, storlek på header osv. Det var tillåtet! Förut var bakgrunden vit (tror jag?) men jag vill hellre ha med motiv.
Ska du starta blogg på blogg.se ? Då är bloggdesign.nu en superbra sida för dig som är okunnig med design! Om du lånar en gratisdesign och talar om för han/hon som gjort den såklart! så blir det lättare att göra din blogg fin!
Du kan välja en bloggdesign som passar dig perfekt och bara byta ev. header eller bakgrund och kanske lägga in en profilbild, som jag!

Om du inte vet någonting om bloggdesign så ska du inte ändra någonting i koderna på din blogg, skapa i så fall en testblogg där du kan öva! Om designen skulle bli konstig så kan du välja ett annat tema och börja om! :)

Och jag kan säga redan nu att Nej, jag gör inte design åt andra. Det kan förekomma en gratis bloggdesign vid tävlingar nån gång.

Även om jag gjort en del ändringar i den här designen så tas inte Rebbeca's Copyright-märkning bort!
Om du väljer en design från bloggdesign.nu så måste du läsa vad som står och följa det!




En bild från igår, gillar verkligen den här! :)