Helt nytt!

Nya glasögon, Ny hårfärg, Nya skor!

Nu ska jag vänta till Jul innan det blir något nytt, då hoppas jag på kameragrejer och pengar! :)
Någonting jag verkligen vill ha i julklapp är en självutlösare och en blixt till kameran, självutlösaren skulle vara jättebra, blir inte massa spegelbilder på mig själv då!
Blixten skulle jag vilja ha till porträttfotograferingar och inomhusfotografering i t. ex. skolan eller i kyrka.

Jag vill ha jul nu! Vad är mysigare än Lucia och Jul? Snö, Levande ljus, julmusik och luciatåg. Det är supermysigt när alla tärnor, tomtar och Lucian springer runt i kyrkan och gör sig i ordning för luciatåg ju! Vintern är min favoritårstid, helt klart! :)
Jag älskar lucia och Jul, stämningen är så härlig! :D
Oj oj oj! Nu måste jag packa, vid 2 kommer bästavän hit och plockar upp mig sen åker vi till karlstad för att se Breaking Dawn! Sover kvar hos henne i Filipstad så jag kommer hem i morgon, jag ska försöka slänga in ett inlägg eller två här då! :)

Vart tog Julia Ståhl vägen? ;)