Don't cry because it's over, Smile because it happened!

Har inte bloggat, har verkligen inte haft ork eller tid för det.. 
Jag är jätteledsen för att bloggen inte uppdateras så mycket längre, men jag ska försöka blogga lite oftare.

Idag åkte jag och mamma till Kristinehamn för att hämta mina nya glasögon, för alla som undrar:
Märket är Oscar Jacobson!

Jag älskar dom och tycker att dom passar jättebra på mig. Det är lite jobbigt när folk säger att jag är bortskämd när jag berättar att de kostar 6.300 kr.
Jag behöver glasögonen för att kunna se som alla andra, skulle jag ta bort dom skulle det vara som om en hörselskadad plockade bort hör-apparaten, eller en handikappad struntade i rullstolen.
Glasögonen hjälper mig att se, men det är också ett smycke. Jag tror inte att du köper ett smycke eller ett klädesplagg du inte tycker om/inte passar på dig. Dessutom är det glasen som kostar mycket, inte bågarna.


Nu vill jag färga håret mörkare! Fast jag och alla andra älskar min nuvarande hårfärg så jag vet inte...  hmm.. ;)