We're paying with love tonight

Har precis fått i mig ''lite'' mat, tacos♥
Nu sitter jag och väntar på att mamma ska komma hem, sen ska vi åka till stugan.
Skulle egentligen varit i kristinehamn och varit funktionär på distanstävlingen, men jag har så ont i ryggen och igår hade jag ont i magen också, så jag stannade hemma idag.
Ikväll måste jag plugga, har lovat min svenskalärare att jag ska lämna in min ''saga'' imorgon. Jag måste skriva för hand för att det jag skrivit på datorn försvann för det vart något fel med några datorer i datasalen.
Jag måste bli klar tills imorgon i alla fall.

På tisdag ska pappa ringa någonstans igen och prata med någon som har hand om ''skadade telefoner'' typ, eller något sånt. Han ringde i fredags men han som hade hand om det var borta tills på tisdag, det skulle kosta 1500:- att laga den tror jag, vilket jag självklart betalar själv!
Jag får stå ut med W's Sony Ericsson, usch! jag hatar den! :(
Nu ska jag gå, hejdå! :)
Jag gillar färgerna i bilden, dock kunde gräset varit grönare ;)