Snart fredag, High Five!

Grymt skönt ska det bli med fredag imorgon! Eller vad säger ni? Jag tror faktiskt att fredag är den dag jag gillar bäst, vet inte varför. Många har ju lördag som sin ''favoritdag'' men jag säger fredag jag! :) Hihi ^^
Har haft ''What are words - Chirs Medina'' (Låten jag la upp igårkväll) i öronen hela dagen, bara för att jag är så ledsen över att jag och Bästa Vän kanske skiljs åt för andra gången, sist var det när vi var små och vi bodde grannar. Låten får mig i alla fall att tänka på bättre saker istället för att oroa mig för hur det kommer bli sen.
Ska börja plocka ihop i rummet och sen ska jag börja putsa resten av lädergrejerna så dom är rena och fina på söndag när dom ska flytta ''hit''. Längtar så otroligt mycket! En hel sommar med Thinny, Viktoria och hennes ponny! :D
Nu ska jag plocka ihop i mitt rum och börja putsa träns & lädergrimman, ha det superbra! ^^
''Gammal bild som jag älskar, för det beskriver verkligen hela vägen från början 2010 tills nu.