It would destroy everything, my life would fall apart.

Tog med mig kameran ut en sväng förut för att få annat att tänka på, jag lyckades... inte...
För att göra det lite svårare bestämde jag att jag skulle fota vissa saker.
Först skulle jag fota bokstäver, jag skulle inte fixa nåt själv utan jag skulle leta efter bokstäverna : L, O, V, E.
Bilderna är oredigerade, men jag orkade inte redigera.

Sen fick jag en ny idé. Jag ''slog in'' siffrorna 1-0-0 på låset till garaget och fotade det. När jag sen redigerade en utav bilderna så gjorde jag om den första 0:an till ett hjärta och den andra 0:an till ett U. Visst blev det gulligt? Jag failade lite med U:et, men det var svårt att få det att se bra ut, men det syns knappt, jag ser det bara för att jag är medveten om hur fult det ser ut när man zoomar på PhotoFiltre, haha!



Före - Efterbilder också: