If perfect is what you're searching for, then just stay the same.

Förlåt för dålig uppdatering, men jag varken orkar eller hinner blogga.
När vädret är som det är nu har man helt enkelt inte tid till att sitta inne vid datorn då mycket.
Kan i alla fall berätta att Thinny nu är flyttad till ''storfors'' och jag har cykelavstånd dit och slipper åka bil varje dag.
I går var jag ute och red med Viktoria en stund i värmen, vi hade jätteroligt, men idag får hon stå.
Hon hade också tappat en sko igår, men Malin kom och slog på en ny sko.
Har nyss ätit och ska sitta inne en stund, cyklar inte till stallet idag.
I morgon är det skola igen, (studiedag idag) och jag sticker till stallet direkt efteråt för att rida och kommer hem på eftermiddagen/kvällen och då har jag antagligen läxor att göra så jag är rädd för att bloggen kommer ligga nere även i morgon, men jag ska försöka skriva minst ett inlägg i alla fall :)