Fem fingrar som skyddar dig, ett är månen, ett är solen, ett är polstjärnan bakom molnen, Ett är hopp och ett är tro.

Helt slut!
Känns som om jag inte gjort annat än packat & tvättat den här veckan!
Började packa ner alla lädersakerna för en vecka sedan för att slippa putsa dagen innan, självklart har jag skjutit på det. Men men...Som man bäddar får man ligga, heter det väl?
Igår packade jag ner allt i två Biltema-kassar som jag annars har hö i, plus en vanlig IKEA-kasse.
Fast jag hann ju packa ur och i allt tre-fyra gånger idag, det ska vara perfekt! ;)
Har i alla fall fått detta gjort:
  • Putsat träns + tillbehör
  • Putsat Lädergrimma
  • Tvättat schabrak
  • Tvättat handdukar
  • Badat häst
  • Spolat av/tvättat grimmor
  • Putsat benskydd
Sen har jag ju faktiskt bytt rum, och idag fick jag plocka in alla kläder i garderoben. Bilder kommer imorgon istället, om jag hinner.
Skrivaren har krånglat nu på kvällen och jag är jättesur. Pappa har köpt/ska köpa nya patroner till den eftersom de nästan är slut, Jag har inte råd att köpa själv den här månaden eftersom jag ska köpa klänning och skor till skolavslutningen samt Jag hade ju lovat Viktoria att fixa några bilder till henne idag från den 1:a Maj, men jag fick bara 2 bra bilder, eller om det var 1 (?) som jag skrev ut, de andra vart randiga eller missfärgade. Jag får helt enkelt skriva ut den sista bilden när jag fått nya patroner.
Skrev i alla fall ut bilden på traktorn (inlägget under) i A4, det var riktigt snyggt!
Ska fixa lite ramar så jag kan hänga upp en del bilder.
Jag orkar inte skriva mer, jag är jättetrött!
ska nog lägga mig och kolla nån film, Älska mig kanske? Ett tag sedan jag såg den...
Eller fjorton suger... Den är jättedålig men ändå bra, tycker jag.
nu vet jag inte vad jag skriver, ska kolla film nu..(skrev det nyss, jag vet ;) )
Ha det bra så kanske vi hörs imorgon.