Ursäkta mig.

Jag har inte haft någon blogglust alls, skäms lite, inte uppdaterat någonting :(
Men jag ska försöka hitta tillbaka, jag har ju som sagt inget att skriva och när jag väl kommer på något som verkar vara en superidé först, blir meningslöst när jag väl börjar skriva, och inte finner några ord för att få er intresserade ;)
Men håll ut, kära bloggläsare, snart är jag tillbaka, efter min 'bloggvila'. Det är inget speciellt ni vill läsa/se/veta ? Vad som helst, jag lägger ner den tid och kraft jag har över för att göra det så bra jag kan :)
Det är ju trots allt mitt liv den här bloggen, den handlar om mig, mitt liv och vänner osv. och här sparas allt jag vill se eller läsa när jag saknar det allt för mycket, känslig som jag är ;P
Ni kanske vill läsa lite mer om mig ? Så jag kan beskriva lite djupare vem jag faktiskt är.
Tror jag ska sitta och skriva lite nu innan jag börjar renskriva alla skolarbeten. Svenska + SO-uppsatser som ska vara klara på torsdag, pressen är stor, men jag gör väl så gott jag kan, + lite till ;)
Bild: Den här bilden skrev jag ut här om dagen, den är mörkare utskriven. Den hänger på min vägg nu, dock utan ram, som ska införskaffas snart! :)