This gonna be perfect !

Klickade hem detta nyss, haha, jag som fick nya skor i onsdags ? ;)
Haha, men dom är så snygga ju! :D
Skulle varit med ett par jeans också, assnygga, men dom tog slut PRECIS när jag skulle beställa! :(
blev lite ledsen där...
Men Bettan har ju mina favoritjeans som förhoppningsvis blir med hem nästa gång jag är i K-hamn, ett par mörkblå jeans från Miss Ewing, kvalitén är super, haft mina i två år, NU har dom slitits sönder mellan benen.
Och ändå så har jag ramlat med dom på cykel, jag blev nästan på-körd i somras när jag hade de jeansen, de blev bara lite ljusare i färgen på ena knät, och hela min högra arm var förstörd och uppriven, har ett jättestort ärr där nu.
Förhoppningsvis har hon kvar dom i min storlek ! Jag var på Prao hos bettan i femman (?) och då FICK jag massa kläder, sen är ju mamma och Bettan nästan bästa kompisar, B får jag allt av! :D
Kolla in min Andra Blogg , där har jag påbörjat en text jag kallar 'förföljaren'. Första delen uppe. Har också en ny design där, riktigt snyggt ! :D