The only reason that I keep dreaming about you is beacuse you are the only reason that i keep breathe.

Dramatisk början på veckan med brandlarm och skadade lärare.
Nejdå, jag skojar.
När engelskalektionen skulle börja går brandlarmet och jag vänder kvickt i kafeterian för att hämta mina skor och gå ut. Medans vi stog ute och väntade skulle självklart några kasta snöboll. -.-
Jag tappade räkningen på hur många gånger lärarna sa till att de skulle sluta, men gjorde de det ? Nej.
Det ledde till att en av lärarna (Min SO-lärare + handledare) blev träffad i ansiktet och fick åka hem.
Vi fick håltimme på SO:n för det, gick bara runt, struntade i maten och gick till bollhallen och köpte en dricka och lite godis och gick sen tillbaka till skolan, hämtade jackan och tillbaka till bollhallen och köpte ett tuggummipaket innan jag gick runt sjön, kom runt först, var tillbaka fem minuter efter att vardagsmotionen börjat, men jag gick 12 och vardagsmotionen började 12.20. Men då hade jag 40 minuters rast innan matten. Efter matten var det bara språkval kvar, och nu sitter jag här.
Jag ska rita en bild till svenskan så jag kan lämna in min uppsats och lite annat.
Men först ska jag slänga i mig lite mat, soppa tror jag det blir!
Hörs senare.
Kram Julia.