Plugg plugg plugg.

Måste få klart SOn och Svenskan tills imorgon.
Igår pluggade jag inget för jag hade ont i nacken och orkade inte sitta och vrida på huvudet för att kolla vad jag skulle skriva hela tiden. Så jag gjorde om min design istället. Blev väldigt nöjd. Jag har ju som ni ser ingen sidomeny kvar utan jag har dropownmeny över headern där ni bara håller pilen över flikarna så droppar det ner senast skrivna inlägg eller länkar osv.
Det är inte jag som fixat dropdownmenyn utan jag lånade en design HÄR och ändrade allt så att designen blev min.
Jag ska för en gångs skull använda kameran idag -som faktiskt har batteri i sig- och fotografera min dag, hur den ser ut och vad jag gör. Så ni får se min dag i bilder sen isället för att sitta och läsa massa tråkig text som alltid handlar om samma saker.
Just nu står jag och fixar frukost, men jag vaknade klockan åtta ;)
Imorse kändes det som att jag aldrig kommer hinna med både SOn och Svenskan idag, men det är ju klart att jag hinner, vill man ha bra betyg så lägger man ner tid och fixar det.
Omringad av datorer och böcker ska jag nu äta min frukost och sen fortsätta skriva.
Vi hörs sen hoppas jag ! :)