Krångel.

Blogg.se har krånglat en hel del under em.
Men jag lekte med min nya skrivare istället, har skrivit ut en bild på mig själv och en på Thinny, samt 1 bild var åt mamma, syster och bror.
I förmiddags tog jag en långtur på Thinny, red nog mer än en mil, runt sjön till lungsund och tillbaka till lundsberg längs 'stora' vägen, (kallar den så eftersom det andra är skogsväg). Utan sadel var det också, såååå underbart !
jag äälskar skrivaren, bilderna blir hur fina som helst ! ska rensa lite på väggarna i mitt rum, ta ner alla hästafficher, eller alla gamla små affischer, inte den stora, den kanske jag bara flyttar på.
Ska nog ta Före-efterbilder på det, samt ta bilder på skrivaren, som matchar min dator asbra (Y).
bäst jag sätter igång.
Dammsugaren stendog nyss, så pappa är ute och hämtar sin grovdammsugare som han fick i 40;års-present (?) Då jävlar blir det rent !! :D
Nu måste jag lyfta på arslet och sätta igång, ha det bra ! :)