And you know that I'm gonna be the one who'll be there when you need someone to depend upon when tomorrow comes

Kvällen igår var toppen!
Ela och jag drog till p.a.X där vi satt ett tag, sen kom även Jeroen och satt sig vid oss.
Senare kom Alicia, Jennifer, Sander, Niklas. Eriksson var med någon gång ibland också.
vid elva tiden ringde Mikaela hennes mamma så vi skulle slippa gå hem, då åkte även Nicole med och hoppade av hemma hos sig. Riktigt kul kväll var det iallafall, satt i samma soffa i tre timmar, det ni ;)
Idag så vaknade jag vid 10. Jag är ingen ''sovalänge-människa'' utan jag är van att kliva upp tidigt, vilket det här var med tanke på att jag kom i säng vid tolv kanske, vanligtvis brukar jag somna vid 10 - halv elva även på helgerna av ren utmattning, men den här veckan har varit lugn.
Jag känner mig inte så fräsch, duschade inte i morse. Jag orkar inte hoppa in i duschen nu heller, för jag har stått i en halvtimme och fixat med luggen för att den ska lägga sig bra på sidan idag, sen tog det 10 minuter extra att platta håret och luggen ;)
Snart ska jag nog ta med mig kameran ut och fota lite. Eftersom jag inte har stativ kan jag inte ställa kameran någon stans, men jag kanske kommer på någonting finurligt och får någon bild på mig själv? :)
Vi får se. Jag ska försöka skriva något kul idag, jag vill så gärna skriva, men jag har liksom ingenting att skriva om.
Vi får se helt enkelt! Kika in igen senare vet jag.
Så här ser jag ut idag iallafall :)

Kram Julia.