Syskonkärlek

För några sekunder sedan tog min nya bok Syskonkärlek slut, riktigt bra bok!
Jag fick hem den igår och började läsa direkt.
Det är en bok utav Katarina Von Bredow och den handlar om Amanda och Ludvig som är syskon.
Amanda berättar om när hon var 17 år gammal, Ludvig var då 18 år.


Ludvig och Amanda älskar varandra.
De vet att det är förbjudet - men de kan inte låta bli och inleder ett kärleksförhållande.
Ett förhållande som sargar och svider.
men som också ger skälvande lyckostunder.
Ända tills verkligheten tränger sig emellan dem.

Det är vad som står på baksidan av boken, jag kan skriva själv om boken någon gång, när jag har tid.
Riktigt bra bok enligt mig, gillar Katarina Von Bredow's böcker, har läst:

Bara inte du
och
Som om ingenting

Två riktigt bra böcker det med. Nästa bok jag vill/ska läsa är:

Som jag vill vara
och
Expert på att rodna

Hennes böcker är riktigt bra, helt enkelt! :)