Sånt jag inte klarar av

  • Att behöva upprepa saker, - det är jobbigt när någon hela tiden säger ''va ?'', jag hatar det
  • Skrynkliga lakan! - Låter som en kärring, men jag hatar när lakanet i sängen är skrynkligt, det ska vara slätt!
  • Stökiga rum/hus. - Jag hatar när det är stökigt, men det ser ut som ett bombnedslag i mitt rum, jag försöker hålla ordning.
  • smutsiga golv, bord, stolar osv... - Jag hatar när folk inte dammsuger och torkar golv ordentligt, det är vidrigt! Sen kan jag nästan spy på bord som inte någon torkat av, när det är massa kladd och torkat skräp på, bläää!
  • Att sitta mitt i ett rum - Jag behöver en vägg antingen på höger eller vänster sida, eller bakom mig. Inte framför.
  • Allt för stökiga lokaler/för mycket ljud - då åker oftast mitt headset i, även om jag inte lyssnar på musik och det bara är tyst i hörlurarna så åker det i, det dämpar ljudnivån något.
  • Tjat - Folk som aldrig ger sig går mig på nerverna, såna som bombarderar med sms bara för att man inte svarar, såna som ringer för att man inte svarat på de två senaste smsen där det stog ''hej vad gör du?:)<3''
  • Kaxiga små idiotet - (ursäkta ordvalet där, men så är det) När folk bara ska bråka hela tiden och leka märkvärdiga.


bildbrist, tror jag ?