vad är det för fel på mig?!

Jag är astrött och klockan är kvart över tio?!
Det är inte normalt, så brukar det inte vara, måste vara sjuk eller någonting i den stilen! mähääää! jag vill sova läääänge imorn ju, för om jag går och lägger mig tidigare så är jag ordentligt utvilad för att kunna höra min jävla lillasyster springa och skrika imorgon bitti när hon absolut ska leka med min hund... cpunge det där alltså, hon är faktiskt aldrig tyst, det är asjobbigt.. ne, jag gillar henne bäst när hon sover, tittar på TV eller är hos en kompis, då är hon tyst, annars äre full rulle! :o
Jag ska stanna uppe så länge det går och sätta en lapp på dörren att ingen får väcka mig imorgon, dom har nämnligen en tendens att göra det i min kära familj, även om dom kvällen före lovar att låta mig sova, men nej...
Nu vet jag knappt vad jag skriver och ska sluta prata skit, sov sött! ^^





Två bilder på mitt hjärta, haha, jag vet att jag inte är som alla andra, men normalt är tråkigt! :D