Skolstart för min del

Eftersom jag blev sjuk i torsdags och fick stanna hemma i måndags för att ha en liten chans att bli frisk till Tisdag (igår) eftersom det var Gustavsvik som alrig blev av för mig, så var det första skoldagen på nästan en vecka idag för mig. Det kändes helt okej, skönt att allt blir som det ska vara igen och jag kan gå tillbaka till det vanliga, idag börjar jag med läxor och sen ska jag till stallet och rida ut en sväng på Thinny, om jag inte tar ett redigt jobbigt dressyrpass i vår megastorapyttepyttelilla paddock... hehehe, men den duger, även om den är liten!
Ska börja blogga på Thilia igen, men bara om stallet dock eftersom det mesta privata hamnar här! :)

Jag har börjat fundera på en del med vad jag vill jobba som/med och vad jag vill utbilda mig till osv.
Men jag blir lika sur varje gång! eftersom jag vill så mycket, men bara kan välja 1, och jag har så mycket jag vill satsa på. Jag vill först bli något med häst, men det kan jag sudda ut redan nu, det finns förmodligen andra djur på skolan/inom utbildningen och så som jag måste vara i närheten av och det klarar inte jag på grund av min allergi, tyvärr.. :(
Sen har vi fotograferingen, ja, intresset där går som en bergochdalbana, man vet aldrig när det går neråt liksom, jag tröttnar så lätt..
Jag vet inte riktigt, jag får väl fortsätta fundera helt enkelt, jag går ju bara i sjuan nu! :)

Nu ska jag nog sätta mig med lite matteplugg, om jag inte tar allt imorgon och tar en slappdag idag och låter ridningen ta mest plats inne i huvudet, har inte ridit ett seriöst dressyrpass på hela vintern!

Jag hoppas iallafall att ni har det bra, hejdå! :)