My day.

Vaknade upp bredvid lillasyster i mammas och pappas säng, mysigt faktiskt! ^^
hon vart jätterädd igårkväll för vi sov hemma själva inatt och det lät som om det var någon på baksidan för det small högt i väggen, men hon vågade inte sova själv, så jag kröp ner bredvid henne med hunden emellan oss.
jag vaknade när mamma ringde, som Wilma skulle göra, men den ungen hör en sak idag och fattar imorgon ungefär! haha!
Jag drog på mig min rosa munkjacka, grå PUMAmjukisbyxor och två linnen innan jag stoppade i mig frukost och bäddade sängen (duktig Julia!) och borstade tänderna. Sen åkte jag till skolan.
Hade kurshalvdag första halvan av dagen, sen mat och efter det hade vi inställd Vardagsmotion eftersom vi hade Vargtimme istället. Då fick vi godis. efter det hade vi matte, eller ja, vi spelade 'Chefrens pyramid' på datorn, men fortfarande matte! :)
Sen teckenspråk innan vi slutade.
När jag kom hem så satt jag mig vid datorn, har suttit här ända till nu, förutom uppehållet då jag var i stallet.
Jag fick en nalle av mamma förut, den var jättesöt! och har ett jättefint namn! ^^
men den tappade ett ben :( men doktor-julia limmade fast det igen, med superlim, så nog jävlar sitter det nu iallafall! ;)
Nu ska jag fortsätta med min 'bilduppgift' som ska in i morgon, får se hur resultatet blir, min testversion av photoshop har nämnligen gått ut så jag har inte det längre, och jag har gjort allt i photofiltre och photoscape, inte lika bra resultat, men vad gör det? :)
Hade bra!