min dag.

Blev en lång dag igår, började med att gå upp halv sju för att åka till stallet och släppa ut, mata och fylla å vatten till hästarna. Inte jättekul när blindtarmen spökar för mig.
Sen blev det 75-års kalas för mormor, släkt kom hit och så.
Vid sju-halv åtta drog vi vidare till skolan där det var 40-års-fest för Patrik, segt men jag och Anette hade askul! :D
sen hem, vid tolv, tidigt för att ha varit på 40-årsfest, men jag slocknade direkt när jag la mig i sängen iaf ;)
vaknade vid halv elva av att pappa kom in och berättade att han skulle sälja mina slalomskidor, äntligen! 1.500:- rikare! ;)
Har precis laggt på ett nytt lager guldigt nagelack på naglarna och snart ska mamma få tona håret på mig, blir mörkare.
längtar lite, för håret luktar så gott, sen ska jag locka håret också, får använda den där spraygrejjsiomojsen eftersom jag har haft balsam i, för annars funkar det inte att locka.
men nu ska jag kolla om hon är redo, resultatet kommer väl senare antar jag !
Ha en superbra söndag alla, fint väder är det i alla fall! :)
Denna färgen blir det, haha, orkade inte rotera bilden ;D