Måndag-igen ;)

Nu kommer inlägget jag tänkt skriva förut! :)
Det började med att jag vaknade vid 20 över sju, 20 minuter längre än vanligt faktiskt *uuh*.
Sen blev det skolan, började med vargtimme. Efter det hade vi NO där vi jobbade med studieuppgifterna. Sen hade vi någonting mer... Engelska tror jag, heh... sen SO, mat, vardagsmotion och efter det matteprov vilket jag tror gick rätt bra, fick panik på talet    28,8/6 bara... hahhaaha! men vi får ju inte ha miniräknare på A-delen så ja..  Men allt annat skrev jag i och jag tror det blev rätt! :)
Sen var det teckenspråk, och sen hem. Väl hemma gjorde jag inte ett smack. Åkte till stallet, kom hem och nu ligger jag här och dör.
Ska kolla om det finns nåt kul program jag missat som jag kan kolla på på datorn, annars ska jag fixa med länkarna i menyn.. :)