Fredag.

Hemsk dag. Inga kommentarer på det.
Började med musik, det var faktiskt riktigt kul! Jag och några andra körde Imse Vimse spindel med rörelserna, hih! ^^
Sen hade vi 50-minutersrast och då passade vi på att titta på Fairplay eller hur det stavas innan det var dags för slöjd. Broderade klart min tavla och har börjat sy runt om så nästa vecka blir den nog klar.
Efter maten kollade vi lite fairplay igen och sen hade vi matteprov 3 B-del, gick oväntat bra, var inte klar med grön kurs men jag fyllde i allt och tror det mesta var rätt.
Sen hade vi livskunskap, som jag tyckte jag jättejobbigt, men det orkar jag inte ta upp nu, tänker inte berätta vad det handlade om heller.
Slutade efter det och vi åkte till mormor för att fira henne eftersom hon fyller 75 år idag.
Kom hem för inte så länge sedan och ska kolla på morgondagens avsnitt av Svaleskär på SVTplay nu, ni får ha det superbra! :)
Redigerad bild från onsdag.