Dag 13 – Den här veckan

Komplicerad vecka, vet inte riktigt, kan liksom inte hitta rätt ord för att beskriva den, halvjobbig, det är en lättnad att få avsluta veckan på ett lungt sätt och fortsätta på en ny vecka som jag hoppas blir bättre
  • Måndag: Matteprov 3 A-del.
  • Tisdag: Inget speciellt så direkt.
  • Onsdag: Studiedag, Mikaela fotade mig
  • Torsdag: SO-läxförhör som gick åt helvete, NO-läxförhör som gick riktigt bra.
  • Fredag: Matteprov 3 B-del som gick oväntat bra! Mormor fyllde 75 år.
  • Lördag: Idag tar jag det lungt, läser och ska skriva på min 'textblogg' och mysa med familjen och äta Tacos!
  • Söndag: Inte kommit dit ännu, kanske promenad/joggingtur ner mot udden om det är fint väder.
Okej, oviktig information, men dom som vill läsa läser väl :)
Nu får ni ha det bra! Ska lägga mig och läsa klart min bok nu. :D