Dag 05 – Vad är kärlek?

För mig behöver det inte vara någon man är 'kär' i, utan det kan vara en väldigt bra kompis, ett djur, vad som helst.
Men om vi ska gå in på just temat kärlek så tycker jag att det är någon man inte kan vara utan, någon man tänker på dag ut, och dag in, någon man saknar redan efter två-fem minuter, någon man kan gråta för, någon man kan berätta allt för, oavsett om man är tjej/kille.
Har jag varit kär?
Sanningen är den att jag faktiskt är kär just nu... Jag berättar inte vem, men han är så jävla fantastisk!
Han finns alltid där, han är verkligen jätte-jättesnäll och bäst av allt, han går att lita på!
Hur mycket jag än försöker, så får jag inte bort honom ur huvudet, kompisar säger 'glöm honom!'
Jag har försökt det har jag, men minsta låt, ord eller blick, får mig alltid tillbaka. Det är som att sitta fast, inte komma någonstans, vilket alltid leder till panik!
Det är hemskt att älska någon, som inte älskar dig tillbaka, men ska jag vara ärlig så vet jag inte någonting om hans känslor och det är riiktigt jobbigt...
Nu ska jag sluta skriva om det innan jag avslöjar för mycket! :P
Men ni får ha det jättebra! :)