Dag 03 – Mina föräldrar

Jag säger som många andra, mina föräldrar är världens bästa!
Dom är lite udda, men så ska det vara tycker jag! :D
Det är t ex. bara mamma som har körkort, pappa är ett år yngre än mamma osv.. Men vad skulle det göra?
Båda har jobb, vi har ett fint hus, jag har allt jag kan önska mig just nu!
Mamma och pappa är världens bästa som låter mig leva min dröm, och leva den fullt ut!
ja har gått på ridskola sedan jag var fem år, jag har en foderhäst som jag får skjuts till VARJE dag, vilket är ca. 2-3 mil fram-tillbaka. Jag får ofta skjuts till skolan, jag får ha eget barnbidrag, jag har någonstans att bo och allt det där!
Dom ställer alltid upp för mig, vad det än gäller, och även om föräldrar kan vara helt jävla förjävliga, så tänker allt många på sig själva hela tiden och inser inte att föräldrarna bara vill dig ditt bästa...
Jag vet faktiskt inte vad jag ska skriva men ja, haha ;)
Hade bra! :D