You cannot know how I see it, through my eyes.

Har precis fått i mig lite mat och ska kolla runt lite på datorn innan jag drar på mig stallkläder och drar iväg till stallet vid 6. Kommer höleverans så jag ska rulla ut två balar lika stora som mig själv på 300 kg. styck i en lerig hage. Jippie! eller någonting..
Ikväll ska jag nog ta mig en springtur igen, gick över förväntan igår.
Jag ''lider'' av astma, eller hur jag ska förklara det. Jag har tuppat av några gånger p.g.a. det och har nu satt upp som mål i skolan att jag ska få upp konditionen och få bort den här astman så gott det går, det går ju inte helt, men om jag vill få bort så mycket som möjligt så får jag kämpa för det.
Jag sprang halva biten ungefär igår, trodde jag inte innan jag stack faktiskt, trodde jag skulle vara slut efter 100 meter.  Började såklart inte springa direkt utan värmde upp med en ''promenad'', hah vet inte vad mina kompisar vill kalla det, men dom tycker jag går för fort iaf, går tillochmed så fort i skolan :$
Ska kanske sitta och skriva lite inlägg nu, om jag kommer på många blir det nog tidsinställda, vi får se :)
Någon dag kommer det kanske en videoblogg också, om jag har tid och lust, videofy.me vill inte spela in ju, men jag har ju picasa 3 och moviemaker, men då måste jag ladda upp filmen på videofy sen -.-
Vi får se helt enkelt! :D