Vi har lov, vi har lov, vi har lov!

Äntligen ledig! Fy vad skönt! :D
Började dagen med kurshalvdag, hade Matte genom historien eller vad det hette, riktigt kul faktiskt! :)
Kurshalvdagen höll på fram till halv tolv då vi gick och åt.
Efter maten hade vi svenska, började skriva min saga på datorn.
Sen hade vi vardagsmotion, love it. Gött väder och jag som älskar att gå = Toppen!
Sen avslutade vi med NO, Vi skulle jobba två och två, men man kan säga att jag jobbade själv iaf för min kompis gjorde inte ett skit.
Sen sa och kramade jag hejdå till ''bästa vän♥'' innan vi cyklade hem, om vi inte ses något under lovet.
Fy vad jag kommer sakna honom! :(
När jag kom hem vart det direkt iväg till stallet där mamma släppte av mig, jag red en sväng och hade mysigt med syster innan vi åkte hem.
Åkte med storebror hem, som övningskörde. Hans kompis från skolan var med hem också, riktigt skön kille alltså! Hahah!
När jag kom hem från stallet hade pappa grillat klart och det var bara att äta, GÖTT !
knäppte några bilder förut, om dom blev bra så kommer dom upp imorgon.
Nu ska jag kolla på ''The last song.'' om det vill funka, får se hur mycket jag grinar den här gången. Sist grinade jag så jag fick problem med andningen och fick använda asmasprayen, det får vi hoppas inte händer nu, eftersom jag inte vet vart den är just nu...
Nu ska jag iallafall kolla på filmen, länkar den här sen om det funkar.
Ha ett superbra lov alla som slutade idag!