If I could be your superman, I'd fly you to the stars and back again.

Hej! :)
Ibland blir det så att jag blir som beroende av en låt, som jag lyssnar på hela tiden.
Idag har jag lyssnat på Joe Brooks - Superman, så jävla skön låt!
Men nu bytte jag till Är på väg - Björn Skifs, Robin Bivefors, Jag älskar den låten, Disneylåtar är så fruktansvärt bra!
Jag och Mikaela♥, bestämde att hon ska fota mig imorgon på förmiddagen innan mormor kommer hit och äter påskmat. Kan man få bättre vänner än vad jag har? Ingen är perfekt, men ni är fasen inte långt ifrån♥!
Nu ska jag fortsätta lyssna på musik och kolla om det finns någon bra film, på samma sida som jag länkade igår i inlägget ''The last song''.
Om vi inte hörs imorgon, (vilket vi säkert gör, eftersom jag säkert har en hel del bilder att lägga upp) så får jag önska er en glad påsk redan nu! :)
Så, Glad Påsk på er! :D