Mysigt!

Hej på er, söta bloggläsare! :)
Vaknade upp i båten imorse, vetefan hur jag kom dit. Måste gått i sömnen eller nåt :o
Nejdå, det var faktiskt så att jag och mamma bestämde oss för att sova i båten, (som står på land!) i natt. Mamma vägrar nämligen att kliva i båten om den är i vattnet, ''Bara om den står på land'' säger hon varje gång.. haha ;)
när klockan var tio låg vi iallafall i båten, såg ut som michelingubbar gjorde vi också. Hahah! Mysigt var det iallfall.
Vaknade först vid fem när lillasyster gav upp och gick in, det vart lite för kallt för henne tror jag.
Jag själv gick in vid halv tio, då jag vaknade.
Hoppade in i en dusch och smörjde in mig med ''brun utan sol'' (En mycket bättre än vanlig brun utan sol.''
Nu sitter jag här och väntar på att klockan ska bli halv ett då jag ska cykla till mormor. Hon har gjort blomkol åt mig, som jag älskar ^^
Som ni kanske ser så har jag bytt bakgrund, den randiga blev lite jobbig så jag hittade en ljusrosa med ränder, visst vart det fint? :)
Har ju faktiskt bytt header också, bilderna har Mikaela fotat.
Ni får ha det så bra, själv jag har lov i en vecka med start idag, skönt! :)