en sån där lista, igen.

Vad har du gjort idag? - spelat.. haha, så jävla swag
Vad skulle du vilja göra? - åka longboard
Vad vill du ha just nu? - reda ut alla problem
Vad brukar du göra på helgerna? - Umgås med härliga vänner eller använda min dyrbara tid till att spela minecraft..
Vad stod det i ditt senast skickade sms? - ''Vet inte om jag sa det till dig igår eller om jag drömde det, så jag säger det igen.. hhee :) Tror att vi måste plugga Svenska idag.. Om vi ska bli klara :o<3
Vad vill du helst höra av din pojk/flickvän? - ''Jag älskar dig'' eller ''du är världens finaste'' men bara från honom
Vad skulle du vilja ändra på med dig själv? - Jag vill kunna sjunga fiiint, som Mikaela :3
Vad faller du för hos en kille? - när en kille vågar vara sig själv utan att bry sig om vad andra killar tycker, sticka ut lite typ.
Vad är kärlek för dig? - typ allt möjligt
Är du singel? - ja.
Är du svartsjuk av dig? - HAHA, ibland
Är du blyg? - nej..
Är du ofta sjuk? - nej
Är du glad just nu? - nej
Är du helsvensk? - jaaaaaaa
Är du kär? - så in i helveteeeeee
Är du en romantiker? - ja :')
Är du känslig? - nej.
När fick du senaste ett sms? - för typ en timme sen.
När skrev någon senast åt dig på fbchatten? - igår kväll
När blev du senast puffad? - igår tror jaaag, eller i förrgår
När ska du gå och sova idag? - efter big brother
När åt du senast? - en timme sen
När vill du skaffa barn? - köper en hund istället tror jag.. forever alone :'D
Vem umgicks du med senast? - Mina härliga brudar!
Vem skrev senast sms åt dig? - Mikaela
Vem skrev åt dig på fbchatten senast? - Mikaela
Vem saknar du? - Jesper.
Vem krama du senast? - Nicoleeeee
Vem vill du träffa just nu? - Jesper.
Vem ska du träffa imorgon? - Alla i skolan.
Vem skulle du ta med dig till en öde ö? - Min hund, och Mikaela..
Vilken film såg du senast? - Dear John eller The Vow
Vilken låt har fastnat i ditt huvud? - Whistle - Flo Rida
Vilken årstid är den bästa? - Sommar
Vilken låt betyder något för dig? - Väldigt många..
Vilken film minns du från barndomen? - Barbie..
Vilken hand skriver du med, höger eller vänster? - höger
Vilken siffra är ditt turnummer? - ingen, har aldrig tur..
Vilken månad fyller du år i? - Mars
Vilken festival ska du på i sommar? - Ingen,
Vilken festival var du på förra sommaren? - ingen
Har du varit utomlands? - Ja
Har du kysst någon riktigt ful? - Ja... heheeh
Har du något husdjur? - Jaaaa, en hund och två syskon
Har du varit kär i en nära vän? - Ja
Har du blivit dumpad någongång?- kan inte kalla det dumpad, för vi var aldrig tillsammans
Har du blivit sårad på sistone? - ja.
Har du bra betyg? - jodå