don't play with fire.

Gick hem från skolan vid tjugo över tolv ungefär, jag har haft jätteont i min högra arm hela dagen, det var något med den igår också, fast då hade jag inte ont.
Jag åkte hem och rullade in den i bandage och det känns bättre nu när jag har stöd på den.
Jag läste lite bloggar och en gjorde jag toast och värmde bullar åt mig själv, som jag skulle ha när jag tittade klart på ''Den lilla sjöjungfrun 2''.
Mikaela kom hem till mig igår och vi tittade på film och drack varm choklad + åt chokladpudding!
Vi hann titta på Den lilla sjöjungrun 1 och nästan halva 2:an innan hon gick hem.

När jag sett hela tvåan så plockade jag fram stativet, fjärrutlösaren och kameran och tog några självporträtt.
Jag gillar hur ljuset ligger, jag orkade inte plocka fram min stora reflexskärm så jag gjorde det bästa och ställde mig mellan fönstret och taklampan! :)

Om ni vill se bilderna i färg så får ni säga till så kan jag ladda upp dem! :)