Vas happenin' ?




Kom hem för en stund sedan, har varit och lekt med mina andra 15-åriga vänner.. haha, dunken kan vara kul ibland. Jag var dock inte med, höll ''dunkarna'' sällskap.
Ligger just nu i sängen och fryser tillsammans med min chips-slukande hund.. (Ja, vid såna här tillfällen ångrar man att man skaffade hund.. om du är chipsälskare och väldigt egoistisk - skaffa inte hund!!) Jag lovar och svär, de är stora, söta, mörka ögonen gör hela saharaöknen till glas!  (glas är väl gjort av typ.. sand? eller?)

Fick för mig att jag skulle leka lite framför kameran förut, skrattade och hade jätteroligt helt för mig själv! Att lyssna på musik är ett bra sätt att fylla tomheten av ens bästa väns skratt, fåniga läten och fisar, I promise!
En ny header kommer inom kort, är på topp just nu!

hare superbra mina små påskharar, pusselipuss!