Påskhelgen

Har firat påsk tillsammans med Mormor och familjen igår, vi åt mat.. Blev ännu mera påskmat idag när farmor och även storebror och Fanny kom hem. Lillasyster, Pappa och Mamma hade i alla fall målat påskägg, som jag inte orkade göra i år. Det är för jobbigt att sitta och måla likadana ägg, för det är precis så det blir tillslut - Prickiga ägg i olika färger.
Jag tycker om påsken för att man får godis, allt annat struntar jag i, maten kvittar, jag tycker bara om att äta mycket mat på midsommar, inte på jul eller påsk!
Har dragit på mig en förkyldning också, lagomt till lovet, eller..?

Har även börjat planera tatuering nu, blir nog nästa månad någon gång efter den 20:e. Jippii!
Tänker inte säga vad eller vart jag ska tatuera mig, då många utav mina kompisar läser bloggen, det får de se när det är klart. Jag är jättetaggad, vill bara beställa tid så fort som möjligt, men jag måste vara helt säker först - det är ju faktiskt något jag får bära med mig hela livet!

Jaja, nu ska jag slå på en film och snyta mig lite till, glad påsk såhär i sista minuten! :)