just leave me alone, I I'm happy without you - let me be happy.

Jag skriver det här för att jag vet att du läser det, och jag vet att du förstår att det är dig jag menar.
Det var ett tag sedan som jag tröttnade totalt på ditt beteende, jag har flera gånger bett dig att hålla dig borta från mig. Jag menar allvar när jag säger att jag inte vill ha någonting med dig att göra.
Jag klarar inte av ditt beteende, det är inte okej enligt mig att behandla andra så, skyll på vad du vill, jag accepterar det inte.
Jag ber dig nu snällt, gör dig inte sedd i mitt liv, jag är lycklig nu, låt mig vara det.
Jag bryr mig inte om det är någon gång ibland som du t.ex. kommenterar bloggen, eller om du skulle skicka ett sms varje dag, jag vill inte att du hör av dig till mig eller drar åt dig uppmärksamhet från mig på något sätt alls. Dels för att det drar ner på mitt och flera andras humör, och fler saker som bara gör att jag avskyr det.

Du verkar inte ha förstått vad jag menar än, men snälla, försök.

Tack på förhand.