All about you

Hejsan alla medmänniskor. Medans Julia ducshar tänkte jag att jag skulle slänga in ett litet blogginlägg. 
Istället för att berätta om vad jag har gjort idag, så ska samtalsämnet handla om just JULIA.
Ja vart ska jag börja egentligen? Är det verkligen så lätt att beskriva en person med bara några meningar, ord? Nej, absolut inte. Inga ord kan ersätta Julia. Inga ord räcker ens att beskriva hur hon är, men ja, man kan ju försöka.

Ni anar inte vad den här tjejen kan göra. Hon kämpar, hon lyckas, hon sprider lycka, hon arbetar sig uppåt med nya mål, hon sliter, hon bryr sig, hon tänker efter, hon kan allt. Hon kommer klara allt hon vill.
Hon är en riktig kämpe. Jag vet ärligt talat inte hur hon orkar med allt. På topp i allt. 

Med sådana talanger, så vet jag att hur svårt några tillfällen än kan bli så tar hon sig igenom det. Utan att tappa sina talanger på vägen. Hon bygger upp sig, blir en stark, intelligent , modig, vänlig tjej. Mer och mer.
Det är ganska sjukt hur man kan vara en sådan person. Alltså helt ärligt talat, det är Julia. Min egna underbara Julia.
Jag kan inte se något negativt i den tjejen. 

Förutom att ge alla personer ett skäl att le, så ger hon tröst, stöd, värme och kärlek till varandra människa som rektsar runt henne. Nåja, alla som kan bete sig med vett som egentligen är en Basic så att säga.
Hon ser vad som är fel, vad som inte är okej. Hon ser människor på ett sätt som är obeskrivligt, hon tar ingen för givet, hon lär känna personerna, accepterar dem hur dem är, oavsett.
Asså, jag kan VERKLIGEN INTE BESKRIVA JULIA. 
Men jag vill att ni ska veta vilken toppentjej hon är. Vet inte hur många gånger hon verkligen har fått mig att inse att jag faktiskt duger. 

Det är skönt att ha Julia som en vän. För vad jag än säger till henne, så förstår hon mig, och håller det inom sig.
Hon är ett livets ljus. När nått mörker drar i en, säger åt en att "Fan du borde inte finnas", så är Julia det där starka som drar en tillbaka till ett värdefullt liv.

Hey girl , I love You, more than i kan beskriva. Du ger en ett skäl att le, att kämpa, att glömma, att förlåta, att blicka frammåt, att tro på sig själv, att se det bästa i sig själv och andra, att hoppas, att veta, att finnas, att leva.
You're my superpeanut . ♥

Jag kan i alla fall avsluta någonting som jag inte tycker är svårt att beskriva. Jag älskar dig!

All and over.
Mikaela. :)