Söndag morgon.

Vaknade förut av att min kära syster i rummet bredvid skrek för full hals för att hon tydligen inte fått som hon ville, för då blir allt säkert bättre! :D  jätteroligt...
När jag kom ut i köket så låg där ett fat med semlor på, som pappa köpt. Då blir man genast på bättre humör. En semla till frukost alltså, inte varje dag det händer ^^
Nu ska jag hoppa in i duschen, ett måste!
Det kommer säkert upp fler inlägg senare idag, håll utkik! Fast om du väljer att följa mig via bloglovin' (knappen nere i menyn) så slipper du kolla hela tiden, för då kommer det upp där varje gång jag skrivit ett nytt inlägg.
Bloglovin' är gratis!
Nu ska jag skynda mig, hatar att duscha mitt på dagen! :o
Kommer väl se ut såhär idag med antar jag, inte samma kläder dock. Men ja, ni får bilden igen, fast svartvit och beskuren denna gång. :)

Kram Julia.