Saturday!

Vaknade lite innan halv tio och låg kvar i sängen väldigt länge för att spela..
Sen tog jag en lång dusch och fixade sedan håret. Sen kom lillasyster in hit och ville ha hjälp med håret, gjorde en ''waterfallbraid'' som jag tycker är jättefint!
Sen gick vi ut för att fota henne lite, bilder kommer i ett senare inlägg.

Snart ska vi åka till mormor, för i dag fyller hon år. Förra året kunde vi inte fira henne, då hon låg på sjukhuset och gick igenom en hjärtoperation. Men nu är hon hur frisk som helst igen, hon är en stark 76-åring min mormor!♥

När jag kommit hem från mormor ska jag träffa Mikaela, som åker utomlands imorgon. Det är riktigt jobbigt att hon kommer vara borta i 2 veckor.. :(
Sen ska vi i alla fall träffas och göra något, vi får se vad det blir.
Vi hörs senare :)


Canon eos 550D + Sigma 70-300 DG Macro