Isn't it cool, that everything sounds better in english?

Engelska är mitt favoritspråk, jag älskar att prata engelska, lyssna på engelska, läsa engelska etc.
När jag sitter och tänker, (till exempel på vad jag ska skriva) så kommer jag ofta på mig själv med att tänka ut meningarna på engelska. Jag brukar prata med mig själv och med min hund på engelska. Jag älskar språket.
Om jag flyttade till USA nu och började prata engelska jämt, så skulle jag nog aldrig hålla käften, haha!
Jag har faktiskt funderat på det, att det skulle vara jätteroligt att bo där och faktiskt prata engelska eftersom att jag tycker om det så mycket.
Sen får man ju inte glömma att jag är totalt nerkärad i den amerikanska flaggan! Det är nog det snyggaste som finns i denna värld!
Jag tycker själv att jag är skitcool som har tre tröjor och ett iPhoneskal med flaggan på, jag är skitcool utan de sakerna också såklart ;)